maandag 23 april 2012

Zachtjes werd er aan plukjes haar getrokken op mijn hoofd, door Berry

Het is vijf voor half vier in de nacht. Rond drie uur was ik er nog uit geweest, had nog niet geslapen. Wel mijn uittredingsoefeningen gedaan, naar er gebeurde niets. Ik gaf het op en ging slapen. Achteraf herinnerde ik mij dat ik alleen de energieoefening had gedaan maar niet het astraal uitrekken. Was ik doodeenvoudig vergeten. En als dan toch een reactie komt is het des te mooier.

Op gegeven moment realiseer ik mij dat er iemand zachtjes aan plukjes haar van mij trekken was. Ik weet gelijk dat het Berry is. Vlak voor zijn dood hadden we afgesproken dat als hij zou komen, hij zachtjes aan mijn haar zou trekken, dat is een geweldig gevoel. En nu gebeurde wat ik al zo lang had gewenst, maar nooit kon ontvangen. Ik zit te schrijven, terwijl ik het gevoel heb nog steeds niet helemaal terug op deze wereld te zijn. Ik weet zeker dat ik niet helemaal uit mijn lichaam ben geweest, maar wel in contact met de astrale wereld stond. Was het alleen met mijn hoofd? Ik heb geen flauw idee.

Wat een bijzonder geschenk is dit om te ontvangen. Ik vraag Bertje ben jij dat, maar krijg geen antwoord. Toch weet ik dat het er maar één kan zijn die dit heeft gedaan. Hij heeft zijn belofte na 15 jaar, 3 maanden en 14 dagen ingelost. Misschien heeft hij het vaker gedaan, maar ik heb het vandaag voor het eerst gevoeld. Dank je wel lieverd voor dit grote geschenk.

Terwijl ik dit alles beschrijf voelen mijn benen nog steeds doods aan, terwijl mijn bovendeel van mijn lichaam wakker is geworden om te schrijven. De eerstvolgende avond dit bespreekbaar maken op de cursus.

Dit alles is op 17 april gebeurd. Eerlijk gezegd was ik er niet eerder toe gekomen om het te publiceren. Het was zo'n bijzonder gevoel dat ik dit even voor mezelf wilde houden.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reacties van anderen:
Hallo Maus,
Wat een prachtig verhaal had je weer. Jammer dat je niet met hem kon spreken, maar dit was ook al geweldig. Hij houdt je dus in de gaten en je bent er nu kennelijk klaar voor om zo met hem in contact te mogen komen. Ik hoop voor je dat dit voortaan vaker gaat gebeuren en ik ben ook heel benieuwd wat jouw leraar hierover zegt. Wil je het me schrijven of in je blog schrijven? R.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waaauuhhh Maus , hier krijg ik spontaan rillingen van en dan weet ik dat het waar is . Inderdaad een prachtig geschenk...
groetjes , Ellie.E
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Via Hyves: Echt vet spannend;) Liefs, Jth.

1 opmerking:

Ellie zei

Ooooh Maus wat geweldig dat je dit hebt mogen ervaren. Helemaal begrijpelijk dat je dit eventjes voor jezelf wilde houden. Ben benieuwd hoe er op de cursus wordt gereageerd...
Ik lees jouw blog steeds, maar dit is de eerste keer dat ik echt voelde dat ik moest reageren...
veel liefs, Ellie