maandag 23 juni 2014

Een drukke dag vol voorbereidingen en zoekwerk, de dagtekst van maandag 23 juni 2014, woorden van inspiratie en een dagelijkse gedachte

Om het hele verhaal dubbel te plaatsen heeft geen zin, dus heb ik vandaag gekozen om het verhaal dat bij de dagteksten hoort op het blog levensverhalen te zetten

Vandaag weer mooie teksten. Vooral de dagelijkse gedachte spreekt me aan. Vanaf het begin heb ik gezegd; Wat er ook gebeurd, geld of geen geld, deze reis moet ik maken. Nu heb ik ergens gehoord dat er mogelijkheden zijn om onderweg gratis te slapen, bij een soort ruiladressen. Dat wil zeggen als die mensen hierheen komen jij ook in jouw huis een kamer ter beschikking stelt. Ik weet niet of het echt bestaat, maar misschien weet iemand van u waar ik zoiets zou kunnen vinden. Lees verder op: http://levensverhalenvanjouenmij.blogspot.nl/

 

Geen opmerkingen: